close

Blessed be your name


Blessed be your name
In the land that is plentiful
Where the streams of abundance flow
Blessed be your name

Blessed be your name
When I'm found in the desert place
Though I walk through the wilderness
Blessed be your name

Every blessing you pour out,
I turn back to praise
When the darkness closes in, Lord
Still I will say...
Blessed be the name of the Lord
Blessed be your name
Blessed be the name of the Lord
Blessed be your glorious name

Blessed be your name
When the sun's shining down on me
When the world's all as it should be
Blessed be your name

Blessed be your name
On the road marked with suffering
Though there's pain in the offering
Blessed be your name

Every blessing you pour out,
I turn back to praise
When the darkness closes in, Lord
Still I will say...
Blessed be the name of the Lord
Blessed be your name
Blessed be the name of the Lord
Blessed be your glorious name

You give and take away
You give and take away
My heart will choose to say
Lord, Blessed be your name

 


 

===========================================================================

 

今天白天的心情有點gloomy

 

大概跟昨晚的夢有關係吧

 

有點自暴自棄的感覺

 

晚上跟Jeena 一起去 small group Bible studying

 

其實有點被comfort了


雖然我不是Christian,也不是Korean


不過還滿高興去聽他們談Bible


今天是去Sarah 家


Sarah真的超會煮東西的


辣炒年糕很好吃, 鮪魚飯團也很讚, 關東煮跟外面賣的一樣


Eun-Ju做的woodon 也很ok唷


Sarah還有做飯後點心


是像日本年糕一樣的蛋糕,愛心形狀的呢


我還喝了一杯黑咖啡~


吃完飯以後


我們就在練詩歌


就上面那一首


他們星期天要表演, 我還在想到底我要不要去Church


畢竟今年Amus 離開了..沒人做翻譯了


Korean我又聽不懂...


今天講的主題是eternal life


其實我每次去,都有被打動一點


不過...我還是有著佛教的信仰阿..


我本來以為我只會有 Identity Confusion


沒想到現在連 religion也有點


恩...總有一天會有答案的...


結束後是Justin送我回來的


意外的跟Justin相處的很舒服


大概是因為他長的真的很像韓國版的簡志宇吧...


( 閔,你如果看到這篇應該會有點訝異吼)


然後因為長的太像了


所以我對他就是很有親切的感覺


大概是因為我認識簡志宇很多年了..


ma....小學三年級開始...


好啦..反正簡單說就是我對Justin一點都沒有排斥的感覺


很難得吧~ 因為我這個人真的很認生


最後..今天晚上我想要跟Jesus 說說話...最近有點過的太墮落太壓抑了


可能會Pray 吧...


 


 

p.s. 明天一定要打給Jeena....他看起來好像不是太開心...好像 somthing is going on....

arrow
arrow
    全站熱搜

    sulfuric2 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()